Nöjd kund-garanti


Vi lämnar nöjd kund-garanti vilket innebär att om du mot förmodan inte skulle vara nöjd med städresultatet, kontakta oss inom tre dagar så försöker vi lösa problemet gemensamt. För oss är det superviktigt att du är 100 % nöjd varje gång.

Miljöpolicy


Att ständigt verka för att förbättra vårt miljöarbete för att skona natur och miljö genom att arbeta med miljövänliga medel, organisera transporter, sortera våra avfall och kräva det samma av våra underleverantörer. All vår verksamhet ska präglas av ett aktivt miljötänkande där all kunskap tillvaratas.

Alltid låga priser


Vi lever låga priser och arbetar kontinuerligt med att hålla kostnader nere. Vi har heller inga dolda avgifter eller långa uppsägningstider och ger alltid raka besked till våra kunder.

Lyhördhet


Att förstå våra kunders önskemål och behov är avgörande i vårt arbete. Det gör att vi kan leverera både kostnadseffektiva och smarta lösningar med hög kvalitet och en personlig anpassning.

Respekt


Våra städuppdrag utförs alltid med en grundläggande respekt för våra kunder, våra kunders hem och våra medarbetare. Vi tror på den gyllene regeln ”behandla andra såsom du själv vill bli behandlad”.

Service och engagemang


Våra kunder ska alltid kunna förvänta sig en hög service och ett personligt engagemang i sin kontakt med oss.

Kontaktuppgifter

Clean4You

Telefon:(070)-797 7352 | (08)-581 768 32

E-post:info@Clean4You.se

Öppettider:9:00 - 17:00 (Måndag - Fredag)

Minskad miljöpåverkan

Miljöpolicy

Genom att följa företagets miljöpolicy bidrar Clean4You till en minskad miljöpåverkan. Samtidigt leder detta till en förbättrad arbetsmiljö för medarbetarna och ett mer hälsosamt och långsiktigt hållbart resultat för våra kunder.

Höga krav

MÅLSÄTTNING

Beroende på det specifika kunduppdraget kan våra medarbetare arbeta enskilt eller som team. Att kombinera ett mycket lågt pris till varje kund och samtidigt ha en hög servicenivå ställer höga krav på oss varje dag.

Clean4You logo